2. neregistrovaný zákazník poslať ako odpoveď na potvrdenie objednávky v ktorom je aj číslo objednávky.
, vyberte si spôsob platby a doručenia tovaru.
s informáciami o priebehu realizácie Vašej objednávky.
V prípade nejasností Telefonicky.
Tento článok píšeme preto, že sú zákazníci, ktorí si tovar objednajú a potom sa ešte rozhodnú, či ho naozaj chcú alebo nie. Samozrejme môže sa stať aj situácia, že zákazníkovi nastanú okolnosti pre ktoré si tovar neprevezme. (pracovné vyťaženie a pod.) Ak medzi nich nepatríte tento článok nie je určený pre vás. Môžete od nás očakávať podporu po prevzatí tovaru. Radi a ochotne vám pomôžeme s nastavením a používaním produktu. Urobíme všetko preto aby ste boli spokojní. Sme veľmi vďační, že ste nakúpili práve u nás a vážime si to.
Ak ale nastane situácia kvôli ktorej si tovar neprevezmete, nasledujúce riadky sú určené pre vás, pretože považujeme za našu povinnosť informovať vás o tom, ako postupujeme v prípade neprevzatia tovaru a čo môžete očakávať.
V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky s povinnosťou platby. Neprevzatím nám vzniknú náklady na poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.
Tieto náklady vám budú vyúčtované (4 - 7 € vrátane DPH) – výška záleží od zvoleného spôsobu dopravy a platby vo vašej objednávke. Pri gravírovaní / potlače a štítkoch cena použitého znehodnoteného materiálu! Nechceme od vás žiadne úroky, pokuty. Chceme len nahradenie reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka
Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi:
1) My vás na vzniknutú situáciu upozorníme tel. a následne e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody. Postup bude uvedený v e-maile.
2) Ponúkame vám aj druhú možnosť, t.j. produkt si opätovne objednáte a suma Vám bude navýšená o kompenzáciu za neprevzatý predošlý balík.
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť spätnú logistiku tovaru do skladu a veľa inej práce.
Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.
Po odoslaní zásielky posielame informáciu e-mailom, že zásielku bola odoslaná (pre prípad, že by ste nedostali informáciu od doručovateľa). Robíme vždy všetko pre úspešné doručenie objednávky.
Uvedomujeme si, že môžu nastať okolnosti pre ktoré ste si zásielku neprevzali a nebol to váš zámer. Mohli ste byť príliš pracovne vyťažený, nemali ste čas, museli ste odcestovať a pod. Pochopte však prosím aj vy nás, že nemôžeme znášať takto spôsobené škody.
Zdôvodnenie: Množstvo e-shopov takéto situácie rieši a straty, ktoré takto vzniknú, prenášajú aj následne do cien produktov !!!